KBC, de evolutie van een merk (lezing)

 width=

Eerst lieten ze ons weten dat praten werkt, daarna hadden ze het voor ons en vandaag spreken ze onze taal. Sinds het ontstaan van haar nieuwe merknaam in 1999 wist KBC exact waar het met dat merk naartoe wilde. Het is dan ook niet verwonderlijk dat KBC sinds mei 2016 door het Britse advieskantoor Brand Finance als meest waardevolle merk van België beschouwd wordt. Paul Daels, communicatieadviseur bij KBC, was er van in het begin bij. Hij vertelt u graag hoe het merk KBC groeide tot wat het vandaag is.

Wanneer doet hij dat? Op maandag 30 januari, om 20 uur

Waar? In BARBÓÉK, Schrijnmakersstraat 17 in Leuven

Toegang?

  • Leden: gratis
  • Studenten: € 1
  • Niet-leden: € 10

 

Dichtstbijzijnde parking?

  • Parking Ladeuze (Monseigneur Ladeuzeplein 9-17)
  • Q-Park Leuven Centrum (Vital Decosterstraat 37)
  • Parking De Bond (Martelarenplein 18-19)

 

Wilt u dit verhaal horen?

Schrijf u met een mailtje naar info@vvzc.be in en kom meeluisteren. Nadien kunt u gezellig nagenieten in de verbouwde gewezen drukkerij.

Gerelateerde artikels
Nieuws

Barrières overwinnen

In het coverartikel presenteert Marie Delegrange van het MATCHeN-project (UGent) tools om communicatieproblemen in de zorg te overwinnen. Dit nummer bevat ook het tweede artikel

Lees meer