2013/3 – Roddels, geruchten en stadslegendes in organisaties

Inhoud:

  • Sylvain Dieltjens: Woordvoerder
  • Aurore Van de Winkel: Hoe verzinnen ze het? Roddels, geruchten en stadslegendes in organisaties
  • Johan Papen: Geachte wie? Aanspreekvormen voor personen uit een adresbestand
  • Tom Verbauwhede: Een sterk werkgeversmerk in vijf stappen. Hoe Media Markt en Saturn zich aantrekkelijk maken voor talent 
  • Griet Verfaillie, Lynn Pype & Jo Detavernier: Foto’s delen zonder zorgen
  • Klokkenluider: Tina Stroobandt: Communicatie is kinderspel

Auteurs

  • Aurore Van de Winkel
  • Griet Verfaillie
  • Jo Detavernier
  • Johan Papen
  • Lynn Pype
  • Priscilla Heynderickx
  • Sylvain Dieltjens
  • Tina Stroobandt
  • Tom Vanderbauwhede
Share